دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699

 در این بخش:

۱. ابتدا مرور می کنیم ویژگی ها و اطلاعات عمومی مربوط به تیتانیوم دی اکساید را (در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی میتوانید مطلب دی اکسید تیتانیوم را در قسمت وبلاگ  سایت مطالعه فرمایید.)

2. سپس اطلاعات تخصصی تر و تکنیکال مربوط به گرید BLR-699 ساخت شرکت LOMON BILLION چین را با کمک افراد مطلع و با تجربه گرد خواهیم آورد .بدیهی است که همواره نظر همه صاحبان فن بسیار ارزشمند می باشد و در صورت به اشتراک گذاشتن نظراتتان، می توانیم در تجربیات یکدیگر سهیم شویم.

 

۱.تیتانیوم دی اکساید / TIO2دی اکسید تیتانیوم / تیتان

دی اکسید تیتانیوم که به آن تیتانیوم دی اکسید یا تیتانیا نیز گفته می شود، از اکسیداسیون عنصر تیتانیوم حاصل می گردد. فرمول شیمیایی این ماده معدنی Tio2 است و به رنگ سفید می باشد. تیتان کاربردهای گسترده ای دارد و در زمینه های مختلفی از آن استفاده می شود ولی مهم ترین و اصلی ترین کاربرد آن این است که به عنوان رنگدانه سفید و رنگ دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده علاوه بر رنگ دهی عالی، از ذرات در برابر اشعه نور خورشید و UV محافظت می کند و باعث شفافیت و روشنایی نیز می شود.

دی اکسید تیتانیوم از سنگ معدن های مختلفی به دست می آید که یکی از این سنگ ها ایلمنت (ایلمنیت) است. ایلمنت در کشورهای زیادی نظیر نروژ، هند، سوئد، کانادا و آمریکا یافت می شود. تیتان اولین بار در سال 1923 تولید و روانه بازار شد و یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین رنگدانه های پوششی محسوب می شود.

انواع دی اکسید تیتانیوم

تیتانیا دارای 2 نوع آناتاز و روتایل است که روش تولید هر 2 نوع را در قسمت “نحوه تولید دی اکسید تیتانیوم” به طور کامل شرح داده ایم. هر دو نوع دارای ساختار تتراگونال هستند و در خواص فیزیکی و شیمیایی با هم تفاوت دارند. ضریب شکست، اندازه ذرات، پوشش، شکل ظاهری، قدرت جذب روغن و فام هر دو نوع آناتاز و روتایل با هم متفاوت هستند.

روتایل نسبت به آناتاز ضریب شکست بالاتری دارد، چگالی آن بالاتر می باشد، دارای مقاومت بالاتری است و از نظر حالت و فرم به شدت ثابت می باشد. این نوع 20 تا 30 درصد بیشتر توانایی پوشش سطوح را دارد و گرد و خاک روی سطوح را کنترل می کند؛ به همین دلیل برای کارهای بیرونی، ساختمانی و گچ کاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ روتایل سفید مایل به زرد می باشد.

آناتاز سفیدتر از روتایل است اما مانند آن قدرت پوشانندگی ندارد، برای همین برای مصارف بیرونی و گچ کاری خیلی از آن استفاده نمی شود. رنگ آناتاز سفید مایل به آبی می باشد.

 

2.گرید BLR -699

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپامدی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپامرنگدانه BILLIONS™ BLR-699 یک رنگدانه دی اکسید تیتانیوم روتایل است که با فرآیند سولفات تولید می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که برای طیف وسیعی از پوشش‌ها و کاربردهای جوهر چاپ مناسب باشد. رنگدانه BILLIONS™ BLR-699 عملکرد نوری همه جانبه بسیار خوبی دارد و به سرعت در هر دو فرمولاسیون مبتنی بر آب و حلال پخش می شود. عملیات سطح زیرکونیا و آلومینا، عملکرد آن را در برابر هوا بسیار خوب می کند، به این معنی که انعطاف پذیری مناسب برای کاربردهای بیرونی و داخلی را دارد.

برنامه های کاربردی توصیه شده:

- پوشش های معماری داخلی

- پوشش های معماری بیرونی

- پوشش های صنعتی

- جوهرهای چاپ

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپام/lomon

TIO2-BLR-699-APAM.jpg

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپام

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپام

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپام

دی اکسید تیتانیوم گرید BLR-699/آپام

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش